Slaapzaal

4 september 2018 - Mauléon-Licharre, Frankrijk

Beste volgers,  onze eerste slaapplaatsen waren prima, eenvoudig, schoon, en gezamenlijk op één kamer. Eén keer samen met een Duitse, die drie dagen met ons heeft meegelopen. Maar gisteravond was bingo!!! Slaapzaal, 5 mannen en Els!!!!! Els helemaal blij😬. Bonuspunten! Verder konden wij er niets eten, behalve uit een automaat; geen leugen! Macaroni opwarmen en een blikje tomatensaus; beide uit de automaat! Dat was alles!!! Ja, Pegrimeren is eenvoud. Ook geen ontbijt, niets. Een koekje was alles.  Dan maar lopen. Maar onderweg ook niets. Dus de hongerklop. Maar op eindbestemming beloning. Slapen in een voormalige school, wel slaapzaal, maar schoon. Heerlijke lunch. Nu uitrusten, morgen zware dag.

Eergisteren mooie ervaring. Na lange tijd gewandeld en geen koffie, heeft een vriendelijk vrouwtje koffie voor ons gemaakt; heerlijk, heel bijzonder.

nb: ik stuur nog foto’s

1. Gea Ooms:
    4 september 2018
    Haha, zijn er beelden van de slaapzaal? Erg leuk om jullie zo te volgen!
  2. Ruth:
    4 september 2018
    Tja, honger lijkt me echt heel vervelend. Je moet ook een beetje innemen als je de bergen in gaat, lijkt me. Zou wel willen weten waar jullie zijn. En ook steeds mooi weer zo te zien aan die foto’s. Veel sterkte bij de volgende etappe!!!
  3. Tiny:
    4 september 2018
    Super knap, rust maar lekker uit!!!
  4. Floris:
    4 september 2018
    Zo, dan kom je jezelf tegen met zulke zaken die op ontberingen gaan lijken. Allemaal voor het hogere doel, wat een ervaringen. Succes!
  5. Angela:
    4 september 2018
    Een 'Haaksman' en niet eten ....dat is afzien! Hulde.
  6. Penny en Andy:
    4 september 2018
    Ben benieuwd of die ervaring voor herhaling vatbaar is Els haha? Zal ik ook wat astronautenvoer sturen? leuk hoor, al die ervaringen! Na al die weken komen jullie met mooie ervaringen terug. Volgens mij nu al onvergetelijk.
  7. Vincent:
    5 september 2018
    Dank dat ik jullie mag volgen op jullie prachtige avontuur. Klinkt heel goed allemaal. Veel succes en inspiratie gewenst. PS: die slaapzaal went, we hebben kortgeleden in een hostel in Osaka op een zaal met 44 bedden geslapen.