Eerste week

6 september 2018 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Beste volgers. Na één week aangekomen in Saint-Jean Pied-De-Port. Hier beginnen de meeste pelgrims hun tocht: De Camino Francès. Wij vonden de start vanuit Lourdes meer bijzonder. En dat was zeker alle moeite waard. Maar zwaar was de tocht door Frankrijk zeker. Kijk maar maar de foto’s van Els. Steile, rotsige paden en slechte wegbewijzering. Maar onze GPS heeft ons steeds op de juiste route gehouden. Vandaag dus in Saint Jean. Beetje Valkenburg wel! Morgen een steile etappe naar Orisson. Daarna Roncesvalles; dit zijn allemaal bekende plekken van de Camino.

wordt vervolgd, Els en Henk

1. Hans:
    6 september 2018
    Wat een mooi verhaal so far en indrukwekkende beelden. Hopen dat het gewicht van de rugzak nu gaat wennen. Al met al volgens mij nu al prachtige ervaring!
  2. Charlene en Jeroen:
    6 september 2018
    Wat spannend maar ook hoe mooi en intensief jullie dit beleven !
  3. Henk van Dijck:
    6 september 2018
    Lekker pad ook wel, effe stukkie bermtoerisme en bijkomen, wel alle schaapjes op het droge, ook fijn. Dametjes op bankie ook leuk beetje contact met plaatselijke bevolking.
    Bij poortje al weer stukkie opgeknapt. Succes
  4. Floris:
    Leuke foto’s!!
  5. Jacqueline:
    7 september 2018
    Na een week al zoveel mooie ervaringen, hopelijk maakt dat de steile paden iets minder moeilijk. Heel fijn om zo over jullie belevenissen te lezen. Trots op jullie!
  6. Marina Malefijt:
    7 september 2018
    Oooh Els ik wist niet dat je zo sportief was. Lijkt me wel heel zwaar.. maar op school is het ook weer een feest. 30 ll in M2. Met daarvan 8 met een extra handleiding.
    Ik wil je het contrast nog even laten voelen.
    Geniet van wat jullie doen.
    Liefs Marina