Einde in zicht

5 oktober 2018 - Arzúa, Spanje

Beste volgers, we zijn aangekomen in Ribadiso, 40 km voor Santiago. Nog 2 dagen relaxed lopen. Het gaat nog steeds heel goed. De rugzak lijkt ons steeds minder te deren. Maar de Camino is de laatste 100 km wel anders. Een soort pretpark. De “nieuwe“ pelgrims zijn herkenbaar aan hun kleine rugzak (de bagage wordt voor hen doorgestuurd)  een hele grote schelp, veel lawaai, strakke kleding en witte benen. Kijk maar naar een paar foto’s. Maar overmorgen zijn we in Santiago, 8 oktober, mijn verjaardag, en halen we onze Compostela op. Dan lopen we door naar Finisterra, want dat hoort zo; maandag 15 oktober is onze terugvlucht.

tot zover, groeten,

Els en Henk

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tiny:
    5 oktober 2018
    Super knap, en zo leuk dat jullie 8 oktober echt in santiago aankomen!!!! Veel plezier deze laatste etappes
  2. Dioni:
    5 oktober 2018
    En slapen jullie weer in jullie eigen bed! Wat zal dat heerlijk zijn!!! 🛏🛏
  3. Albert Faro:
    5 oktober 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht. De laatste nacht zou ik een hotel pakken met een lekker bad om het te vieren. Je mag jezelf best een kerr verwennen. Naar mijn idee hebben jullie een superprestatie verricht en dat mag gevierd worden.
  4. Elianne:
    Geniet van die laatste kilometers! Deze belevenis is uniek! X
  5. Floris:
    5 oktober 2018
    Dus na The Long and Winding Road dan bijna de dag waarvan je soms twijfelde of hij ooit zou komen (Someday Never Comes). Lekker uitbollen tot de 8e.
  6. Gea Ooms:
    6 oktober 2018
    Wat een topprestatie Henk & Els! 👍🏼
  7. Penny en Andy:
    6 oktober 2018
    Absolute topprestatie. Is het ook een life changer geweest? Gaf het nieuwe inzichten? We horen alles binnenkort wel. Geniet van de laatste kilometers!
  8. Walter:
    7 oktober 2018
    Laatste loodjes!! Fantastische prestatie, geniet van jullie "intocht".
    Hg. Walter
  9. Marjon Kiel:
    7 oktober 2018
    Hoi allebei. Super knap gedaan! We zijn al weer thuis van twee weken Portugal. Wat waren we dicht bij jullie twee weken geleden bovenin Spanje! En 's ochtends zo koud en 's middags die hete kale vlakten die jullie moesten lopen! De eindstreep in zicht voor jullie. Een hele ervaring rijker, jezelf vast wel tegengekomen, maar super gedaan hoor!
  10. Hans Pruijn:
    8 oktober 2018
    Wat hebben we genoten van jullie avonturen en prachtige reis. Maak er nog een paar heerlijke dagen van en wees trots op deze ervaring en prestatie. Zien elkaar ongetwijfeld gauw weer een keertje in 'metropool' (of all places...) Zeist.