We zijn er

Zie foto’s

verslag volgt

1. Ruth:
    7 oktober 2018
    Lieve Henk en els wat een geweldige prestatie, wat goed van jullie! Jullie zien er op de foto’s heel voldaan uit. Dit is in ieder geval al een felicitatie waard. Nu nog even een klein stukje verder! Liefs ruth
  2. Floris:
    7 oktober 2018
    G E W E L D I G! Wat een topprestatie. Nu met veel voldoening terugkijken. Jullie zijn kanjers. Liefs Flop.
  3. Vincent:
    7 oktober 2018
    Van harte gefeliciteerd, wat een bijzondere prestatie!
  4. Hans:
    7 oktober 2018
    Top prestatie. Diep, diep respect. Mooie afritsbroeken...
  5. Jetty:
    Gefeliciteerd!
    Nu nog een prachtige toegift naar Finisterre
  6. Joost:
    7 oktober 2018
    Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie‼️‼️ Benen kunnen omhoog! Greetz Chiara en Joost
  7. Penny en Andy:
    Super! wat een overwinning! Count your blessings. Liefs van ons
  8. Charlene en Jeroen:
    7 oktober 2018
    Wauw.....doel gehaald ; gefeliciteerd !
    Jullie mogen super trost op jullie zelf zijn.
    Geniet nog van het laatste moment👏🏽
  9. Mark en Corry:
    Henk en Els,
    Wat een topprestatie!!!! Nu nog even lekker nagenieten.
    Groetjes
  10. Walter:
    7 oktober 2018
    Grandioos, wat een fantastisch resultaat, bijzondere prestatie!!

Hg. Walter
  11. Rita:
    7 oktober 2018
    Jullie zijn er! Wat goed zeg!! Wat een doorzetters zijn jullie. Gefeliciteerd!!
  12. Frank O.:
    7 oktober 2018
    Henk en Els gefeliciteerd! Wat een geweldige prestatie! Veel succes nog met de laatste loodjes naar Finisterre.
  13. Jan Schuurman:
    7 oktober 2018
    Beste Henk en Els , een bijzondere reis komt ten einde . Wat een prestatie ik heb er veel bewondering voor maar bovenal hoop ik dat het jullie beide gebracht heeft wat je er van verwacht had. Ben erg nieuwsgierig naar jullie mondelinge verslag.
  14. Lisette en Simon:
    7 oktober 2018
    Gefeliciteerd! Een geweldige prestatie!
  15. Marie-José:
    7 oktober 2018
    GEFELICITEERD Henk en Els. Jullie zijn er kanjers!!!! Wat moet dat een geweldig gevoel geven! Nu dat ene stukje nog en dan lekker bijkomen en genieten van de luxe van een hotel, massages en de Spaanse lekkernijen.
  16. Gea Ooms:
    7 oktober 2018
    Geweldig! Geniet nog even van het laatste stukje! Henk, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Groet, Gea
  17. Gerdien:
    8 oktober 2018
    Lieve Els en Henk, G E F E L I C I T E E R D!!! Fantastisch dat jullie dit hebben gepresteerd. Nu uitrusten en genieten; zooooo verdiend! En Henk proficiat met je verjaardag. Hoe bijzonder om zo je nieuwe levensjaar te beginnen. Lfs, Gerdien en Bart
  18. Marina Malefijt:
    Geweldig!!!!
    Wat een prestatie!
    Geniet van dit moment!
  19. Emmy:
    8 oktober 2018
    Wow, van een prestatie!!! Gefeliciteerd beiden!!!
    Henk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er samen een mooie dag van!
  20. Henk van Dijck:
    8 oktober 2018
    Nu dat stukkie zit er ook weer op. Hoop dat het jullie brenkt wat je ervan verwacht had, denk dat ik even oversla. Maar proficiat met deze geweldige prestatie na al die voor mijn idee vooral voor Els ontberingen. Geniet van de rust en nog weekie ontspanning. Fles Champie open lijkt mij, mede gelet op vandaag Hendriks jaardag (62e) maak er mooie dag van.
  21. Robert Bend:
    8 oktober 2018
    Henk, van harte gefeliciteerd!! Ook met jullie top prestatie!!
  22. Annette:
    8 oktober 2018
    Ha Henk en Els, wat een prachtige prestatie.
    En Henk, gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag toegewenst.
  23. Albert Brugman:
    8 oktober 2018
    Geweldig wat jullie gepresteerd hebben,diep respect!!
    Gefeliciteerd.
  24. Albert Faro:
    8 oktober 2018
    Geweldig wat een prestatie. Alle lof voor dit afzien (af en toe)