Burgos

20 september 2018 - Burgos, Spanje

Gisteren aangekomen in Burgos. Marja en Pim, kwamen ons tegemoet lopen; zij staan met de camper in Burgos. Onze laatste ontmoeting in Spanje. Els heeft wat last gekregen van haar bovenbenen; ietsje geforceerd bij een lange klim gisteren. Marja heeft een heerlijke massage gegeven; dat hielp. Vandaag gaat het weer een stuk beter. we hebben ons vannacht maar weer eens “verwend“ met een hotel. Heerlijk. Vanochtend hebben we de cathedraal van Burgos bekeken. Het rijke Roomse leven is hier volop aaanwezig. Wat ren overdaad!!! Vanmiddag lopen we nog een klein stukje; Marja loopt met ons mee. Daarna scheiden onze wegen definitief. Wij zetten de reis voort naar Leon. Zo’n 200 km puur saaie route!! Het mentale deel van de Camino.

Tot later beste volgers.

1. Marjon Kiel:
    20 september 2018
    Hoi Henk en Els! Wat een prachtige reis maken jullie zeg. Soms zien wij onderweg naar Portugal wandelaars die de Camino lopen in de verte. Dat stuk daar bovenin Spanje bij Burgos, vind ik ook altijd zo'n taai stuk om te rijden. Het landschap is eentonig, maar ook wel weer mooi eigenlijk. Ik ga het elk jaar toch weer met andere ogen zien. We gaan zaterdag weer rijden. Een mooie voortzetting gewenst van Ap en mij. Marjon
  2. Henk van Dijck:
    20 september 2018
    Daar heb je toch familie voor, lief effe je zussie en Pim omtmoeten en nuttige massage zo te zien, anders maar kruiwagen regelen voor Els.
    Schit al lekker op en frequentie ‘hotelletje’ neemt toe, had ik al veel eerder gedaan hoor ! Sterkte nog even doorpakken.
  3. Joost:
    20 september 2018
    Misschien nu even saai, maar ik bladerde net door jullie fotoboek en daar zie ik ook allerminst saaie plaatjes! Hou vooral die maar in gedachten. Sterkte met de volgende (mentale) stappen! Grtz Joost en Chiara