“Beetje” afzien

17 september 2018 - Belorado, Spanje

We hebben de laatste dagen al behoorlijk moeten afzien. 3 keer zo’n  30km voel je in je benen en je rug. Vandaag daarom wat minder gelopen. De etappes zijn eentonig, en het is snoeiheet; kijk maar naar de laatste foto’s. Je kunt in de eindeloze verte zien waar je heen moet. We kwamen ook langs een golfbaan; voor ons gevoel een totaal andere wereld. In Santa Domingo de la Calzada bestaat de legende van de kippen; die zitten levend in een soort altaar in de Cathedraal (een vreemd en bijzonder Katholieke gebeuren). De legende en de foto heb ik geplaats op de blog. Ovemorgen zijn we in Burgos; een mijlpaal op de route.

allen de groeten, Els en Henk

1. Marie-José:
    17 september 2018
    Tsjonge, tsjonge we nemen ons petje voor jullie af hoor!!! We hopen binnenkort weer op een hotelovernachting voor jullie met föhn voor Els. Hou vol stoere Henk en Els x
    Bob en Marie- José
  2. Floris:
    17 september 2018
    Hoop dat de route binnenkort afwisselender wordt. Hou vol!
  3. Joost:
    Neem een rustdag Kanjers. Een dagje later aankomen is nog steeds geweldig! Maar als jullie nog eens een golfbaan tegenkomen, zou ik wel even die 18 holes meepikken. Lijkt me ook een onvergetelijke ervaring.
  4. Penny en Andy:
    17 september 2018
    Tijd om lekker na te denken op deze eenzame routes...