Even bijpraten

14 september 2018 - Viana, Spanje

Beste volgers, we zijn inmiddels bijna aangekomen in Logrono, de hoofdstad van de Rioja. Morgen zijn we daar en is het nog 612 km. Het lopen met de rugzak zijn we inmiddels een beetje gewend. Het lopen zelf gaat ook best goed. Vandaag 30km. Eergisteren hebben we Marja en Pim in Estrella  ontmoet. Ze hebben ons 2 dagen gevolgd. Marja heeft zelfs een stuk meegelopen. Onderweg kwamen we langs een kraan waar wijn uit kwam (echt waar). Een klein slokje gaf nieuwe energie. Op de route is het nu iets rustiger. We krijgen al een soort routine en hebben iets van een modus gevonden. De slaapzalen echter wennen niet; Heel af en toe kiezen we daarom voor een eigen kamer want we (lees Els) wordt gek van het gesnurk en alle drukte.

Groeten van ons en een fijn weekend.

Nb we hebben ook weer foto’s Toegevoegd.

1. Frank O.:
    14 september 2018
    Jullie gaan als een speer! Als jullie zo doorgaan, zijn jullie voor het donker weer thuis. Topprestatie, zeker waar het het slapen betreft. Zoiets als een JC-weekend maar dan weken achter elkaar.....
  2. Floris:
    14 september 2018
    Ik geef Els groot gelijk. Even het comfort van stilte en onder elkaar zijn. Ik zie blauwe luchten, is het warm? Ik blijf groot respect voor jullie houden.
  3. Albert Faro:
    14 september 2018
    Ik blijf het knap vinden van jullie. Doe het jullie zeker niet na. Af en toe een beetje privacy is toch wel fijn
  4. Guy:
    14 september 2018
    Dat slapen op een zaal lijkt me ook een crime, of je moet zo moe van het lopen zijn, dat je als een blok in slaap valt.
    Volhouden beste mensen en zo nu en dan inderdaad maar een goed hotelletje pakken. Mooie foto's!
  5. Tiny:
    15 september 2018
    Het blijft een geweldig avontuur, een super ervaring met prachtige foto's....
  6. Angela:
    15 september 2018
    Prachtige foto's en zo zien ook prachtige ontmoetingen. Fijn dat jullie het ritme hebben gevonden en het lijf meewerkt. Liefs.
  7. Henk van Dijck:
    15 september 2018
    Knus hoor zo’n prachtige slaapzaal echt Toppie, gelukkig wel een Bar in de buurt, en wijn uit de kraan niet slecht, nu nog één met bier hé Hendrik, wel allemaal mooie plaatjes hoor.