Het is hier (niet allemaal) fantastisch!

10 september 2018 - Esteribar, Spanje

We zijn nu aan het Spaanse deel bezig; een groot verschil met het Franse deel. Het is hier allemaal veel drukker met Pelgrims, die allemaal moeten slapen. Dat is wel een dingetje. Velen reizen georganiseerd en hebben begagevervoer. Soort Camino 2.0. We zien Pelgrims met keurige jurkjes ‘s avonds. En, echt, we zagen Chanel hakjes. Els moest even slikken met haar Teeva’s. Gisteren hadden we geen slaapplaats in de albergue. Een Amerikaanse bood ons aan haar kamer met ons te delen; we sliepen echter wel op de grond onder het dakschot; letterlijk, en met 3 andere Pelgrims. Zie foto. Ja,  Pelgrimeren is afzien. Nu zijn we in Pamplona en alles is weer goed.

Wordt vervolgd

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan Schuurman:
    10 september 2018
    Beste Els en Henk, wat een onderneming . Het is met recht regelmatig afzien, diep respect.
  2. Charlene en Jeroen:
    10 september 2018
    Wat een respect voor jullie, ik denk dat jullie hierna overal zo intens meer van zullen genieten .
    Maar ook geweldig wat jullie doen, wij leven helemaal mee.
  3. Penny en Andy:
    10 september 2018
    Super om de foto's te zien en wat een ervaringen. Once in a lifetime! de waardering voor het leven krijgt zo weer een nieuwe dimensie! Blijf genieten!
  4. Dioni:
    10 september 2018
    Zo leuk jullie verhaal! Ik kijk er elke dag naar uit!👍 en echt Els jij hebt geen Chanel hakjes nodig om er goed uitte zien. Jullie zijn kanjers. Xx
  5. Floris:
    10 september 2018
    Na zo’n slaapervaring kan ik me voorstellen dat je andere zaken veel meer kan waarderen. Het is niet niks, einden lopen en dan op de grond slapen. Terwijl die luxepaardjes het zo goed geregeld hebben…. Jullie zijn kanjers!
  6. Guy:
    Prachtige omgeving.
    Daar moet je niet met Chanel schoentjes en jurkjes willen vertoeven. Echte bikkels/pelgrims zijn toch met hun innerlijk bezig, nietwaar? Sterkte verder en zet m op!