Pech????

15 september 2018 - Ventosa, Spanje

Beste volgers, vandaag opnieuw 30km gelopen. Een prachtige wandeling langs de wijngaarden van de Rioja. (kijk maar op de foto’s). De temperatuur loopt ‘s middags op tot boven de 30 graden. We lopen nu afwijkend van ons schema om de drukte te ontwijken. Toch lukte het vandaag niet om een slaapplaats te krijgen in een Albergue. Pech?? Nee hoor, we zitten nu in een hotel met airco, eigen douche, föhn, TV. Els wil hier niet meer weg. ik vermoed dat ze alle slaapplaatsen in de albergue stiekem heeft geboekt 😀😃. nog 591 km!

1. Hans:
    15 september 2018
    Zo zie je maar, de katholieke grondslag sluipt er langzaam maar zeker in 🤓. Geniet ervan!
    Enne, het wordt steeds indrukwekkender wat we zien en lezen!!
  2. Floris:
    15 september 2018
    Groot gelijk. Het moet ook leuk blijven. Vooral die föhn moet je er in houden 😉.
  3. Floris:
    15 september 2018
    Ik neem aan dat jullie nu minstens één rustdag nemen. Wie weet wat de volgende slaapplaats in petto heeft voor jullie.
  4. Gea Ooms:
    15 september 2018
    Haha, Els heeft een verborgen agenda😜. Chapeau voor jullie doorzettingsvermogen!
  5. Tiny:
    15 september 2018
    Geniet er maar lekker van☺
  6. Charlene en Jeroen:
    15 september 2018
    Lekker genieten , lekker douchen en ontspannen !
  7. Ruth:
    15 september 2018
    Wat verstandig en heerlijk zo’ n onderkomen. Geniet van de luxe! Het is wel prachtig in die omgeving. Zo herinner ik het me nog van twee jaar geleden. En ook weer een mooie blauwe lucht! Blijf een extra dagje in dat hotel. We zullen het niet verder vertellen.
  8. Albert Faro:
    16 september 2018
    Dat hebben jullie wel een keertje verdiend toch.? Hulde voorvjullie prestatie. Hou vol, nog “maar” een kleine 600km
  9. Jetty:
    Heerlijk voor Els! Even bijkomen👍
  10. Franciscus Schepers:
    Wat een geleuter!

Caminofrans
  11. Emmy:
    17 september 2018
    Wilde jij niet stiekem de Vuelta kijken Henk?